Krajanka přichází na trh s novinkami pro každé ráno

Hlavní stránka | Kateřina Goroškov | Tiskové středisko | Alimpex a.s./Polárka/Krajanka/Paté du chéf | Krajanka přichází na trh s novinkami pro každé ráno

„Značka Krajanka zahrnuje celou řadu výrobků. Jedná se o jeden z nejdůležitějších a nejúspěšnějších brandů naší firmy,“ říká Martin Kincl, marketingový manažer značky Krajanka. „Nyní ho opět rozšiřujeme, a do nového roku vstupujeme s novinkou Každé ráno. Tento podbrand je rovněž, jako i celá řada značky Krajanka, vyráběn podle tradičních receptur a z kvalitních ingrediencí. Volba příchutí u jogurtových nápojů byla jasná. Jahoda, která Čechům nejvíce chutná, přírodní, a broskev s maracujou pro oživění sortimentu,” dodává Martin Kincl.

Každé ráno jogurtový nápoj je k dostání v praktickém obalu, který se dá kdykoli znovu uzavřít. Je vhodný i pro školáky, kteří tak doplní během dne nejenom vitamíny, ale i tekutiny. Balení připomíná láhev na pití a vejde se do každé aktovky, batohu nebo do kabelky. Zákazník může jogurtový nápoj zakoupit v příchutích natur, jahoda nebo broskev s maracujou. Doporučená maloobchodní cena tohoto produktu, o objemu 283 ml, je 19,90 Kč.

Jogurty Krajanka Každé ráno jsou k dostání v příchuti natur, a to ve verzi se 3% tuku a v nízkotučné variantně s 1,5% tuku. Doporučená maloobchodní cena 150 g balení s 1,5% tuku
je 7,90 Kč. Doporučená maloobchodní cena kilového balení se 3% tuku je 59,90 Kč.

Ke stažení: